Koordynator ds. dostępności

Zarządzeniem Nr 68/2020 z dnia 30 września 2020 roku Wójt Gminy Krasne wyznaczył Pana Sylweriusza Sztukert - Inspektora ds. obsługi informatycznej do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw.

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności wynika z obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Zadania koordynatora ds. dostępności

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności – Sylweriusz Sztukert
adres do korespondencji: Urząd Gminy Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne
telefon: 236710017 wew. 28
e-mail: sylwek@krasne.pl

Wytworzył:
Sylweriusz Sztukert
(2020-11-10)
Udostępnił:
Sztukert Sylweriusz
(2020-11-10 14:54:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Sztukert Sylweriusz
(2021-11-16 12:40:11)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki