☰ Menu Prawe Menu ☰
Krasne
Grafika zawierająca herb Krasne

Piątek 27.11.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Koordynator ds. dostępności

Zarządzeniem Nr 68/2020 z dnia 30 września 2020 roku Wójt Gminy Krasne wyznaczył Pana Sylweriusz Sztukert - Inspektora ds. obsługi informatycznej do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw.

Podstawa prawna


Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności wynika z obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Zadania koordynatora ds. dostępności

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.


Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności – Sylweriusz Sztukert
adres do korespondencji: Urząd Gminy Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne
telefon: 236710017 wew. 28
e-mail: sylwek@krasne.pl

Wytworzył:
Sylweriusz Sztukert
(2020-11-10)
Udostępnił:
Sylweriusz Sztukert
(2020-11-10 14:54:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Sylweriusz Sztukert
(2020-11-10 15:03:42)
 
 
liczba odwiedzin: 4163434

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X