Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa w Urzędzie Gminy Krasne

W Urzędzie Gminy Krasne prowadzone są następujące rejestry, ewidencje i archiwa:

Stanowisko ds. kadr, obronnych i obsługi Rady Gminy

  • rejestr uchwał Rady Gminy;
  • rejestr zarządzeń Wójta Gminy;
  • rejestr interpelacji i wniosków radnych;
  • rejestr skarg i wniosków;
  • książka kontroli zewnętrznych;
  • ewidencja delegacji służbowych;
  • ewidencja zatrudnienia;
  • archiwum oraz ewidencje akt przyjętych z komórek organizacyjnych;
  • rejestr gminnych jednostek organizacyjnych;
  • ewidencja czasu pracy; 

Stanowisko ds. inwestycji, gospodarki gruntami i drogownictwa

  • gminna ewidencja zabytków

Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami:

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat:

  • ewidencja podatników podatku rolnego, od nieruchomości i leśnego;
  • rejestr podań: umorzenia, odroczenia, ulgi;
  • rejestr ulg inwestycyjnych;
  • rejestr ulg z tytułu zakupu gruntów;

Stanowisko ds. pomocy publicznej:

  • ewidencja podatku od środków transportowych;
  • ewidencja podań;
  • ewidencja czynszów;
  • ewidencja pomocy publicznej;

Stanowisko ds. obsługi informatycznej:

Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy unijnych i działalności gospodarczej:

Informacja o sposobach i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwach:

Dane zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach udostępniane są w siedzibie Urzędu Gminy na wniosek zainteresowanego podmiotu. Informacji udziela pracownik prowadzący dany rejestr bądź ewidencję z zastrzeżeniem informacji, których udostępnienie podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.

Wytworzył:
Sylweriusz Sztukert
(2013-06-13)
Udostępnił:
Sztukert Sylweriusz
(2013-06-13 12:09:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Sztukert Sylweriusz
(2023-04-06 08:39:24)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki